Naša vizija

Naša Težnja

Sestavni del Prittove vizije je podpirati motorični in kognitivni razvoj otrok skozi kreativno ustvarjanje.

Prispevati želimo z zagotavljanjem močne učinkovitosti izdelka s trajnostnim odtisom. Zato si nenehno prizadevamo za nadaljnje izboljšanje naših izdelkov in raziskovanje novih področij uporabe. Združljivost naših izdelkov in tehnologij z zdravjem in okoljem se v okviru našega delovanja nenehno ocenjuje.

Okoljska in družbena odgovornost

V svoji viziji in vrednotah je Henkel izjavil svojo predanost trajnosti in družbeni odgovornosti podjetij.

Ob priznavanju potrebe po uskladitvi gospodarskih, ekoloških in družbenih ciljev Henkel aktivno sprejema odgovornost znotraj svojega področja in tako prispeva k globalnemu izvajanju trajnostnih rešitev. Kot viden znak svoje zavezanosti je Henkel julija 2003 napovedal sodelovanje v Globalnem dogovoru Združenih narodov. Pritt stoji za to obljubo, saj osnovni izdelek blagovne znamke temelji na 97 % naravnih in obnovljivih sestavinah (vključno z vodo). Poleg tega blagovna znamka aktivno sodeluje pri izboljševanju kakovosti izobraževanja, ne le v učilnici potrošnikov, ampak tudi otrok po vsem svetu.

Varstvo okolja in potrošnikov

Varstvo okolja, zdravje in varnost ter vidiki kakovosti so v Henklu že desetletja najpomembnejša prednostna naloga.

Nenehno izboljševanje na teh področjih je sestavni del naše vizije in vrednot. Izjemna kakovost naših izdelkov pomeni več kot udobje in visoko zmogljivost. Vključuje vseobsegajočo varnost in ekološko združljivost izdelkov. Kupci in potrošniki so lahko tako odvisni od dejstva, da so bili Henklovi izdelki in tehnologije temeljito preizkušeni, da se zagotovi, da so ob predvideni uporabi varni za zdravje in okolje. Pritt, kot znana blagovna znamka za otroke, ima ta prepričanja in cilje zelo prisotna. Njihovo originalno lepilo, narejeno iz 97 % naravnih sestavin (vključno z vodo), je varno za uporabo pri otrocih.

Pritt lepilo v stiku: varen za uporabo pri otrocih

Pritt daje posebno prednost svoji ekološki združljivosti in varnosti izdelkov, še posebej, ker jo otroci večinoma uporabljajo v svojih šolah in domovih.

Pritt lepilo v stiku je narejeno iz 97 % naravnih sestavin (vključno z vodo), je brez topil, brez PVC in certificirano za skladnost s strogo zakonodajo EU o varnosti otrok (skladnost EN71).

Obnovljivi viri

Leta 1991 je Henkel začel razvijati alternative za različne surovine. Za Pritt lepilo v stiku je bil Henkel prvi, ki je surovine na osnovi mineralnih olj zamenjal z ustreznimi obnovljivimi surovinami. Možnost iskanja nadomestne surovine, ki bi zmanjšala odvisnost od polivinilpirolidona na osnovi mineralnih olj (PVP) je bila tudi ekonomsko zanimiva, saj je veliko povpraševanje po PVP zadostilo le nekaj dobaviteljev.

Kakovost lepila, narejenega iz alternativne surovine, je morala biti vsaj enaka kakovosti obstoječega izdelka. Škrobni eter je bil opredeljen kot potencialna alternativna surovina, saj ima škrob dobre lepilne lastnosti, če je ustrezno kemično modificiran. Po razvojnem obdobju in dveletni testni fazi so bili potrošniški testi uspešno zaključeni in proizvedena je bila prva generacija škroba Pritt lepila v stiku. Leta 2000 je bil PVP končno popolnoma zamenjan. Od leta 2003 je formula sestavljena iz več kot 97 % naravnih sestavin, kot so krompirjev škrob, sladkor in voda.

Izvedite več o naši edinstveni formuli 

Varni izdelki in tehnologije

Pri tem se ocenjujejo lastnosti posameznih sestavin, njihove koncentracije v izdelku in pogoji, pod katerimi naj bi izdelek uporabljali.

Če se kljub ustrezno oblikovani embalaži in podrobnim navodilom izdelki uporabljajo napačno ali pride do nesreč, lahko Henklovi kupci in potrošniki vedno stopijo v stik z našimi svetovalnimi službami in posebnimi telefonskimi linijami za nujne primere.

Trajnost

Številne uvrstitve in nagrade priznavajo Henkel kot svetovnega vodilnega na področju trajnosti in družbene odgovornosti podjetij (CSR). Te ideale smo sprejeli pred mnogimi desetletji in že delamo na rešitvah problemov našega časa, kot je naraščajoča grožnja podnebnih sprememb. S tem v mislih dosledno optimiziramo vse naše blagovne znamke in tehnologije v treh fazah njihovega življenjskega cikla: raziskave in razvoj, proizvodnja in uporaba.

Omejena razpoložljivost vode, energije in drugih virov je bila prepoznana kot globalni izziv. Ta izziv smo sprejeli in se z njim soočamo tako, da ukrepamo lokalno v več kot 125 državah. Naš cilj je dragocen prispevek družbi. Osnova za to je naša vizija, da z našimi blagovnimi znamkami in tehnologijami olajšamo in izboljšamo življenje ljudi. Naš način, da to dosežemo na trajnosten in družbeno odgovoren način, je združitev odličnega delovanja z odgovornostjo do ljudi in okolja.